close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

علی کریمی: خودم و خانواده‌ام بارها غیرمستقیم تهدید شده‌ایم

۲ آبان ۱۴۰۱
خواندن در ۲ دقیقه
علی کریمی: خودم و خانواده‌ام بارها غیرمستقیم تهدید شده‌ایم

«علی کریمی» اسطوره فوتبال ایران و بازیکن پیشین تیم ملی، در حساب اینستاگرامی خود، خبر از تهدید شدن‌ خودش و خانواده‌اش در هفته‌های اخیر داد اما توضیح داد که این تهدیدها از طریق تماس مستقیم صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد این، واکنشی از سوی علی کریمی نسبت به انتشار اخباری در مورد تلاش یک سلبریتی برای همدستی با ماموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی در طرح ربایش علی کریمی باشد. 

امروز، دوشنبه دوم آبان ۱۴۰۱ در صفحات اجتماعی، اخباری مبنی بر تلاش یک سلبریتی برای تماس با علی کریمی و دیدار با او در شهر «فجیره» منتشر شد.این سلبریتی، «مهران مدیری» معرفی شد. با این حال علی کریمی به طور تلویحی تماس با خود را بدون نام بردن از فرد خاصی تکذیب کرد.

علی کریمی در صفحه توییتری خود نوشته است: «ممنون از همه هموطنانم که نگران این بنده حقیر هستند، من و خانواده‌ام از طرق مختلف تهدید شدیم و می‌شویم ولی نه از طریق تماس مستقیم.» 

در روزهای گذشته، خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران نیز کارزاری را برای بازگرداندن علی کریمی به ایران راه‌اندازی کرده بود. همچنین «رضا امیرخانی» نویسنده نزدیک به حکومت که قرار است روایت‌های زندگی علی خامنه‌ای پس از مرگ او با قلم او منتشر شود نیز در یادداشتی پیرامون علی کریمی نوشته بود: «علی کریمی در خارج از ایران با «تو خفه‌ی» بی‌نظیرش انقلابی‌تر از بسیاری از بابصیرت‌ها عمل کرده است و اتفاقا خود را در معرض ماشین ترور سازمان رجوی قرار داده است.» 

این جملات رضا امیرخانی به عقیده برخی، «گرا دادن» برای ترور احتمالی علی کریمی در خارج از کشور و انداختن بار مسئولیت آن به سمت سازمان مجاهدین معنی شده بود. 

 علی کریمی که حالا به گفته اطرافیانش، بخش عمده‌ای از دارایی‌های خود را از دست داده است در حساب توییتری خود نوشته است: «البته من مهم نیستم. من همچنان عزادار و نگران هموطنانم در جای جای میهن عزیزم هستم و همه هم و غم من آرامش مردم سرزمینم است.» 

از آغاز اعتراضات مردمی به قتل «مهسا امینی»، علی کریمی کنار مردم معترض، نسبت به سیاست‌های جمهوری اسلامی اعتراض کرده بود.

ثبت نظر

اخبار

دادستان تهران: صدور کیفرخواست با اتهام «محاربه» برای چهارنفر

۲ آبان ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
دادستان تهران: صدور کیفرخواست با اتهام «محاربه» برای چهارنفر