close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

شعارنویسی و تهدید کارمندان دیجی‌کالا پس از اعلام جرم قوه قضاییه

۲۱ بهمن ۱۴۰۲
خواندن در ۲ دقیقه
شعارنویسی و تهدید کارمندان دیجی‌کالا پس از اعلام جرم قوه قضاییه
شعارنویسی و تهدید کارمندان دیجی‌کالا پس از اعلام جرم قوه قضاییه

به دنبال اعلام جرم قوه قضاییه جمهوری اسلامی علیه شرکت دیجی کالا، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که از شعار نویسی بر دیوارهای ساختمان این شرکت حکایت دارند.

در این تصاویر، که روز شنبه ۲۱ بهمن منتشر شده است، شعارهایی از جمله «پلمب باید گردد»، «به سراغ تک تک کارمندان می‌آییم» و «توهین به مقدسات خط قرمز ماست» دیده می‌شوند که بر دیوارهای ساختمان یکی از دفاتر دیجی کالا در تهران نوشته شده‌اند.

شعارنویسی بر ساختمان دیجی کالا و تهدید کارمندان این شرکت با واکنش گسترده و منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده و بسیاری این اقدام را به نیروهای وابسته به حکومت نسبت داده و نشانه هرج و مرج و بی قانونی در کشور دانسته‌اند.

تعدادی از کاربران هوادار حکومت نیز این اقدام را «مشکوک» خوانده و مدعی شده‌اند دیجی کالا برای تبلیغ کالاهایش دست به این اقدام زده است.

قوه قضاییه جمهوری اسلامی، روز ۱۹ بهمن اعلام کرد علیه فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به دلیل آنچه «تبلیغات و تصاویر توهین‌آمیز» خوانده است اعلام جرم کرده و برای این شرکت پرونده تشکیل داده است.

قوه قضاییه مشخص نکرده کدام تبلیغات دیجی‌کالا «توهین‌آمیز» بوده اما برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از ماگ‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد منتشر کرده‌اند که نام «فاطمه زهرا» روی آنها نوشته شده است.

خبرگزاری تسنیم هم که به سپاه پاسداران نزدیک است با انتشار گزارشی از «ارائه عجیب برخی محصولات» توسط دیجی‌کالا به شدت انتقاد کرد و نوشت این محصولات «شائبه اهانت به مقدسات را دارد.»

این اولین‌بار نیست که این شرکت تجاری هدف برخورد قضایی قرار می‌گیرد. تابستان امسال دو دفتر شرکت دیجی‌‌کالا به دلیل پوشش اختیاری برخی از کارمندان زن تعطیل و پلمپ شدند؛ اگرچه این دفاتر پس از اعلام «التزام به رعایت قوانین و مقررات» جمهوری اسلامی از سوی مدیران شرکت رفع پلمب شدند.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

یک سرهنگ سپاه پاسداران در سراوان کشته شد

۲۱ بهمن ۱۴۰۲
خواندن در ۱ دقیقه
یک سرهنگ سپاه پاسداران در سراوان کشته شد