close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

سه فروشگاه مجتمع اپال پس از بازگشایی دوباره پلمب شدند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
خواندن در ۲ دقیقه
سه فروشگاه مجتمع اپال پس از بازگشایی دوباره پلمب شدند
سه فروشگاه مجتمع اپال پس از بازگشایی دوباره پلمب شدند

در ادامه موج گسترده پلمب محل کسب‌و‌کار مردم به بهانه حجاب توسط نیروهای انتظامی، چندین محل دیگر از جمله  کافه «خانه دوست» در تهران و سفره خانه «الماس ری» نیز بسته شده و ۳ فروشگاه مجتمع «اپال» هم، بلافاصله پس از بازگشایی دوباره پلمب شدند.

«بهمن بابازاده»، خبرنگار حوزه موسیقی، در رابطه با پلمب «خانه دوست،  با انتشار توییتی نوشته است: «کافه رستوران "خانه دوست" ‎پلمب شد. این کافه پایگاه اصلی "گروه‌های موسیقی تلفیقی و نواحی کوچک" در تهران بود.»

به گفته این خبرنگار، کافه خانه دوست پس از حضور «‎شروین حاجی‌پور» و اجرای خبرساز گروه «داماهی»، پلمب شد.

اجرای گروه موسیقی «داماهی» در کافه «خانه دوست» طی روزهای گذشته علاوه‌بر مهمانان فرهنگی همچون شروین حاجی‌پور خواننده ترانه جهانی «برای...»، میزبان برخی از فعالان سیاسی از جمله «حسین رونقی» نیز بود.

نیروی انتظامی شهرری هم از پلمب سفره خانه «الماس ری» به‌دلیل رعایت نکردن «حجاب» خبر داده است.

پلیس شهر ری گفته به این سفره خانه قبلا اخطار پلمب به‌دلیل عدم رعایت قانون عفاف و حجاب داده شده بود، اما در گشت‌های نامحسوس، عدم رعایت حجاب از سوی مشتریان مشاهده شد.

در رویدادی دیگر در این زمینه، رسانه‌های ایران روز یکشنبه از فک پلمب مجتمع تجاری اوپال در تهران خبر دادند، اما هم‌زمان برخی گزارش‌ها از اعمال محدودیت‌های مجدد علیه برخی واحدهای این مجتمع حکایت دارد.

خبرگزاری «فارس» پس از انتشار خبر رفع پلمب اوپال، در خبر دیگری نوشت فروشگاه «گرند کیدز» و یک واحد صنفی دیگر به نام «مک استور» در همین مجتمع تجاری که «با درج استوری با ارائه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی کردند، پلمب شدند.

گرند کیدز، روز یکشنبه پس از فک پلمب در اینستاگرام خود استوری منتشر و در آن اعلام کرده بود «به‌مناسبت بازگشایی، به تمام عزیزانی که امروز بدون حجاب اجباری به‌صورت حضوری از فروشگاه خرید کنند، پنجاه درصد تخفیف تعلق می‌گیرد»

این فروشگاه بعد‌تر در در پیامی که به‌نظر در اثر فشارهای امنیتی منتشر کرده است، از استوری قبلی خود معذرت‌خواهی کرده بود.

«زرگری سنجاق»، متعلق به «شاهرخ استخری» واقع در همین مجتمع هم، به‌دلیل آنچه «عدم توجه به اخطارها و تعهدات قبلی»، به‌علت کشف حجاب فروشنده خوانده شده، پلمب شد.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

نمایندگان مجلس، وزیر صنعت دولت رئیسی را برکنار کردند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
خواندن در ۲ دقیقه
نمایندگان مجلس، وزیر صنعت دولت رئیسی را برکنار کردند