close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
استان‌وایر

پرداخت 9 میلیارد تومان «دیه» به خانواده 43 معدنچی کشته شده در انفجار معدن آزادشهر

۲ شهریور ۱۳۹۶
خواندن در ۱ دقیقه
پرداخت 9 میلیارد تومان «دیه» به خانواده 43 معدنچی کشته شده در انفجار معدن آزادشهر

استان وایر: سرپرست بیمه آسیای استان گلستان می گوید: 9 میلیارد تومان به عنوان «دیه» 43 معدنچی کشته شده در انفجار «معدن زمستان یورت» آزاد شهر از سوی این شرکت به خانواده های شان پرداخت شده است.

مسلم سهرابی  با اشاره به «پرداخت دیه تمامی خانواده های جانباختگان حادثه معدن آزادشهر»، گفته است: مجموع دیه 43 معدنچی کشته شده در این انفجار مبلغ 9 میلیارد و سی میلیون تومان» بوده که بیمه آسیا  با تشکیل «ستاد پرداخت خسارت» و پس از آنکه «طی چهار مرحله اقدام به جمع آوری اسناد و مدارک کرد» در نهایت « طی یک ماه کل دیه 43 نفر جان باخته را به میزان هر نفر 210 میلیون تومان در وجه» خانواده های معدنچیان جان باخته پرداخت کرد.

در 13 اردیبهشت ماه سالجاری انفجار در معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر 43 کشته و ده ها زخمی برجاگذاشت.مقام های دولتی پس از این انفجار وعده های مختلفی درباره حمایت از خانواده های معدنچیان کشته شده و مصدومان این انفجار دادند.گزارشی درباره وضعیت مصدومان و میزان رسیدگی و حمایت از آنها در هفته های جاری منتشر نشده است.

مسلم سهرابی سرپرست بیمه آسیای استان گلستان در جریان اعلام خبر پدراخت دیه معدنچیان کشته شده گفته است: «متاسفانه حادثه دل خراش معدن زمستان یورت آزادشهر، داغ سنگینی بر دل خانواده ها نشاند که به سادگی از دل آن ها بیرون نخواهد رفت. اما شرکت های بیمه برحسب وظیفه ی ذاتی خود و با پرداخت دیه، باعث خواهند شد که قدری از مشکلات آن ها کاسته و به روند زندگی بازماندگان، کمک و مساعدت شود.»
 

 

 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

استان‌وایر

انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد چهار مصدوم بر جا گذاشت

۲ شهریور ۱۳۹۶
خواندن در ۱ دقیقه
انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد چهار مصدوم بر جا گذاشت